2011. júl. 28.

Warning...

Most, hogy megérkezett a 3.0.0 (Aki nem tudja, hogy miről beszélek, ne is olvasson tovább. Vagy csak saját felelősségére. De arra is minek?!), és Debianék (Ha még ezt sem ismeri, akkor tényleg ne.) is szépen felpatchelték, becsomagolták, én meg letöltöttem, kicsomagoltam és kicsit átnéztem a konfigot (tényleg csak kicsit, mert "make oldconfig"-hoz se volt türelmem...) már kezdtem is magamnak fordítani. És mivel ezen az egy gépen fog csak futni, lentebb látható módon beállítottam egy környezeti változót, ami hatással lesz a fordításra. Az első sor, amit kiírt, ez volt:

Makefile:655: "WARNING: Appending $KCFLAGS (-march=native -mtune=native) from environment to kernel $CFLAGS"

Ez miért warning?! Azért van a KCFLAGS, nem? Mondjuk kedves tőle, hogy szól, (pedig csak tudom már, hogy milyen [ehhez hasonló célú] környezeti változók vannak hogyan és miért beállítva...) de hogy csupa nagybetűs WARNING volna?!

Mindegy, ő tudja, csak megakadt rajta a szemem. Olyannyira, hogy ezt kiírtam ide. Hogy miért nem máshova, a blog első posztjában van leírva.

(Megj.: "make -j 8"-at indítottam [Mert az jó. Meg miért ne.] egy 1.8 GHz-es "Mobility" Athlon X2-n [TK-55], és VLC-ben a netes audiostream meg se röccen, compiz sem akad, Chromium sem érzi, szóval a scheduler [CFQ, de nem tudom, hogy a többi milyen lenne] már 2.6.38-ban is jó volt. Meg PREEMPT, meg automatic process grouping, meg 1000Hz, meg miegymás.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése